Dålig på att blogga.

Jag har varit dålig på att blogga de senaste dagarna, då jag helt enkelt inte har tänkt på att min blogg typ existerar, sen att ingen läser den, vilket det verkar som att personer ändå gör? hum.. kanske får försöka hitta lite inspiration och skriva av mig lite då och då ra,. Idag skiner solen iaf, det är fredag och det är en sjukt bra dag idag. Mitt humör är fett bra och jag är bara glad. Morgonpromenad på 60 min i morse, skönt, och det känns i benen att jag bara promenerar liksom, sjukt skönt. Blir vikter etc ikväll också, Gött, dags att bli fit nu!  Annars då, står lite still i vardagen men snart så, snart kanske det blir lite fart. Hjärtat och jag har lite små planer för framtiden och en av dem är bla att ev skaffa hund. Vi båda känner att det vore roligt med en ny liten familjemedlem( vi säljer givetvis kaninerna då, hur söta dom än är så är det inte alls kul med kaniner, haha) så vi har kikat på blocket ett tag nu och i morse hittade vi den perfekta andersson/söderlund hunden, det återstår att se om hon får bli en i klanen eller inte. Nu ska jag städa lite, det är så jävla dammigt här hemma så nu fattar inte.. usch, jag gör fan inget annat än att städa..

Lämna en kommentar